Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Taggad för fest ;)

Av Lena - 25 januari 2008 22:11

Börjar med att tacka tjejerna (Maria, Carro, Emmelie och Elin) för den här dagen. Är otroligt slut o trött nu, och var jävligt less på alla affärer på slutet, men dagen var riktigt trevlig! =)

Dagen innehöll en hel del. Även om det tog ett jävla tag innan vi kom iväg. Vi tjejer är ju som vi är ;)


  • Jag skulle fixa musiken i bilen samtidigt som jag var i en korsing. Vilket resulterade i nästan motorstopp och en tut ;) Haha!
  • Emmelie skulle tjäna lite pengar i Härnösand, och självklart körde jag fast. Shit, vilken bra bilförare man är ;) Ingen krock iaf ;)
  • "Äh, släng på lite kyckling ah"
  • Maria och jag råkade ut för en hel del pinsamma stunder inne i butikerna. Men hur kunde vi veta att hon skulle jobba just där? Yeye ;)
  • En liten tant råkade ut för Marias hosta ;P
  • En tant välte ner en glasvas i golvet, hur skulle man kunna hålla sig för skratt? Sjukt pinsamt och en väldans otur för henne men ;P
  • Spolarvätskan tog slut, vilket var jäkligt otäckt, fyfan! =/ Bättre att använda för mkt tjejer, sådetså ;P

Sen vare nog en massa mera som jag inte kommer ihåg just nu. Men trevligt vare. Och en massa shopping blev det. Köpte ett par G-star jeans, ett linne, två jättehärliga tröjor, tights, smink, skor, en kjol och ett linne. Tror det var allt =)


De ringde även från jobbet idag och frågade om jag inte kunde jobba imorgon. Så jag ska jobba 7-12. De ville jag skulle jobba 16-21 också men det sa jag ifrån, för då är jag nog inte så stadig på benen ;)

Riktigt längtas tills imorgon. Har inte festat riktigt sen annandagen. Riktigt längtar efter o bli full, haha ;)

Blir middag o förfest hos Emmelie, blir huur bra som helst. Maria tar med singstar också, great;)


Näe nu ska jag fasen ta o sova. Helt sluuut efter den här dagen! Så sov gott allihopa och hoppas ni får en bra helg!=)

 
 
Emmelie

Emmelie

25 januari 2008 23:07

TACK för en kanondag bruden!
Riktigt skoj måste jag säga..
Ses imorgon! :)

http://emmelienilsson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carro

26 januari 2008 00:13

Tack själv! har varit den bästa shoppingdagen på länge :D gissa vad jag sitter och gör just nu? Skaffar blogg, haha! Kunde inte hålla mig, har inte riktigt kommit in i hur det funkar än men det är på G ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards