Direktlänk till inlägg 21 januari 2008

på väg o bli sjuk?

Av Lena - 21 januari 2008 18:39

Känner mig hängig och är ena stunden täppt i näsan o andra stunden tvärtom. Jobbigt äre iaf!

Glömde nog skriva det här i förra inlägget, men igår på min såkallade "lunch" mellan 13 - 17 hade jag planerat att sova då jag inte fick så många timmars sömn den natten. Men när jag väl var hemma frågade mamma vad jag hade tänkt göra. Om jag kom ihåg vad jag hade lovat Tindra på natten. Tydligen hade Tindra vaknat på natten när jag kom, då jag pussade på henne o sa gónatt. Hon hade vart sur på mig (eftersom jag lovat att bara chokladtårta men drog iväg istället), och jag hade lovat henne att komma till henne mellan jobbet och baka den med henne. När jag hörde det där ville jag bara dö. Varför ska man lova sånna saker? Jag var ju verkligen död. Minuten senare ringer telefonen. Tindra vill prata med mig. Frågar när jag kommer, om jag packat ner alla saker jag behövde. Jaja, det var ju bara till att åka iväg o baka den där tårtan ^^. Men död var jag sen, ojoj!!


Näe usch va jobbigt det känns att jag börjar jobba kl 8 imorgon. Fy bubblan!!

 
 
Emmelie

Emmelie

21 januari 2008 19:20

Oh neej! Stackare. Jag låg och var jättebakis hela söndagen och tänkte på stackars Lena som måste jobba. Så blev klockan ett och då tänkte jag att nu får Lena iaf sova tre timmar. Justdeja ;) Blev inget med det tydligen. haha. Det är bara å bita ihop! :)

http://emmelienilsson.bloggagratis.se

 
Emmelie

Emmelie

21 januari 2008 19:21

och DU! Bli INTE sjuk till helgen är du snäll ;)

http://emmelienilsson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carro

22 januari 2008 18:26

du får inte gå och bli sjuk till helgen hörredu! :O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards