Direktlänk till inlägg 16 januari 2008

haha

Av Lena - 16 januari 2008 23:27

Har nyss suttit o kikat igenom mottagna filer, och man fick ju sig ett ett gott skratt minsann. Inte bara ett heller för den delen! Det var Foppa som skickade en kommande gladan-låt som hamnade där, och då blev det så att jag tog mig en titt genom hela mappen. Fanns en heel del bilder där som man totalt glömt bort fanns. Herre jisses! =) Helt sjuka minnen det finns alltså!

Tänkte lägga upp 3st bilder här, till o börja med iaf. En bild som Johan smygfotade på mig på morgonen efter balen. Varken han eller jag kunde hålla oss för skratt med tanke på min frilla. Och att jag var sjuuukt bakis gjorde inte saken bättre heller. Anledningen till frillan var ju såklart all hårspray osv som fanns i håret. Och jag orkade ju bara ta ut alla hårnålar på kvällen utan att borta ut håret eller nåt.


De två andra bilderna är från en av grundsta-festerna som var sommaren-07 :) Dessa två från festen som jag var absolut fullast på såklart. Minns ju inte ens att jag varit där. Helt sjukt. Och mobilen försvann ju också. Och Sudden skjutsade hem mig på natten. Jag kom hem utan skor, hade sagt till min mor att mobilen e borta men att det skiter jag fullständigt i för nu ska jag sova^^.  Hade väl roat en del den kvällen iaf. En bild ser man väl hur rätt full jag är, och ändå försöker Isak få i en mer. Och på den andra ser man i bakgrunden Johan som tar emot mig. Jag kunde tydligen knappt stå på benen. Av det jag hört. Roligt att se bilderna sen iaf.


Mappen innehöll såklart masssa andra bilder, men vissa kan jag bara inte dela med mig utav ;P

Dreamsbilden på mig o Chrille för nåt år sen (tror det från min första lagliga krogkväll, om det skulle vara nån ursäkt för mitt hemska betéende på dansgolvet) gav mig ett gott skratt dock. Ojoj. Men nån mer fruktansvärd bild finns det ju inte. Hur kan man lyckas se så jävulskt ful ut?!? Jag blev typ mobbad i flera veckor/månader för den där bilden. Den skickades till mig på msn typ oavbrutet av alla som ville jävlas. Så fort vimmelbilder kom på tal så drogs såklart den där bilden upp som exempel på hur fruktansvärt det kan bli, haha!

Min syster skrev såklart ut bilden och satt upp mig på hennes kylskåp så fort jag kom dit. Roligt va? Ja, jag blev mobbad!

Aja, såhär i efterhand är det ju rätt roligt ändå. Och man ska väl ösa fett när man firar sin 18årsdag? ;) hahaha...


Nä, man kanske ska ta o knoppa. Men är ju ledig imorgon, så en timme till kanske man blir uppe. Inte hunnit prata allvar med Bob än, och det är ju ett måste :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards