Direktlänk till inlägg 16 januari 2008

Jobbet väntar

Av Lena - 16 januari 2008 16:26

Nyss vart en sväng på hemköp. Vart 2 äpplen, 2 kiwi och en jalla.

Men fy tusan vilket hemskt väder det är. Nä, nu får gärna solen titta fram snart. Lite asfalt så man kan gasa på rejält ;P Inge kul o köra i de här vädret inte!


Hade iaf hoppats på att en viss person skulle jobba när ja va in, men så var inte fallet. Men på nåt sätt fick jag mitt svar ändå. Att det är för sent. Såklart att det är för sent, så många år som det gått. Klart det inte skulle kunna gå att reparera.
Och javet att man fått en viss uppfattning av dig de senaste åren. Men nu när det så gott som hänt en själv så förstår jag fullt ut. Och jag kommer aldrig förlåta mig själv för att jag lät det bli sådär. Jag har verkligen varit en ond människa de senaste åren. Det inser jag nu.


Och jag har gjort så otroligt många misstag som jag inte kan göra nåt åt eftersom det redan är för sent. Men jag har förändrats. Men hur ska jag få chansen att få bevisa det. Den chansen lär väl aldrig dyka upp. Men jag är verkligen inte den person som jag varit tidigare.

Och javet hur folk uppfattat mig som. Hur mkt som snackats, och det har jag kanske mig själv att skylla för?

Många har på senaste kommit o sagt att jag verkligen inte var som de trodde. Att de fått helt fel uppfattning om mig. Att jag tydligen är mkt trevligare, snällare osv än va de trodde. Det är riktigt roligt att höra. Men samtidigt blir man ju less på att folk i den här stan ska ha en massa fördomar om folk och döma dom på förhand.

Och då talar jag även om mig själv. Jag vet själv hur jag varit. Dömt folk på förhand osv. Men ah, jag tror att alla människor kan förändras till de bättre. Bara man ger dom chansen.


Om jag bara kunde få en chans att visa vem jag är och att jag förändrats.


Jobbet väntar, hejsvejs!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards