Direktlänk till inlägg 13 januari 2008

Vilket jäävla väder!!!

Av Lena - 13 januari 2008 00:44

Helt sanslöst! När jag skulle åka hem från Nicke nu ikväll, gick ut o såg bilen o vädret så ville jag ju bara dö! Hade för det första glömt att ta på mig sockar innan jag for hemifrån, så att traska på i djupsnön var ju inte så härligt. Och på bilrutorna låg det över 1dm snö. Yes!

Men såklart det skulle bli roligare. Såg typ 1m framför bilen när jag körde, och sen så körde man såklart fast i en korsning också. Super! Åkte runt som en jäkla bambi på hal is där med bilen. Tack o lov för att det inte kom några andra bilar. Efter ett tag blev jag galen och tänkte att nu skiter jag i om jag kör av vägen..bara jag inte är fast mitt i vägen ;) Så jag la i backen, tryckte på gasen..och efter ett tag åkte jag bakåt snabbt som en raket ;P

Tur nog hamnade jag inte i nån driva eller något sånt, även fast ja inte såg ett skit!

Men ah, ja kom iaf hem till slut. Som en isbit!



Börjar nu även bli rädd för att jag håller på bli en nattätare som far min. Har nyss ätit en halv tekaka o druckit ett glas juice. Det är som godare på nå sätt att äta på nätterna..hah :)

Näe, ska nog ta och gå lägga mig nu. Sista lediga dagen imorrn. Sista sovmorgonen. På måndag börjar man ju jobba kl 8-13..sen börjar man 17-21 igen. Drygt..har tre stycken sånna pass till veckan.

Nä gnatt!

 
 
Emmelie

Emmelie

13 januari 2008 12:26

haha nattätare har jag varit senaste tre åren :P Det ÄR godare då.
Oh! Btw, spraydate har jag hört är bra ;)

http://emmelienilsson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards