Direktlänk till inlägg 5 januari 2008

Lördag

Av Lena - 5 januari 2008 18:00

Med tanke på Petters kommentarer av förra inlägget så får jag väl så lov o erkänna att jag inte alls ångrar att jag satt uppe rätt länge inatt. Vart verkligen ett roligt samtal. Ett såkallat sextalk blev det, haha :)

Kul vare iaf, fick höra en heel del och sedan agera lite som hans lilla psykolog ;) Själv håller jag sånt där mest för mig själv så han fick inte veta så mkt om mitt privatliv ;)

Men mitt råd är väl mest att KÖR PÅ! ;) - och ha kuul ;) Huvudsaken de. Är båda med på det hela så äre väl bara o köra på, hah :)


Annars idag så har jag jobbat. Inte en allt för rolig arbetsdag dock. Slutade med att jag satt i samtal med sjukvårdsupplysningen i Solle. Får väl se hur de som bytte av mig skulle göra..om de blev ambulans akut till Solle eller ej. Ska nog ta o ringa snart o höra hur de e med han. När man jobbar såhär som jag gör så lär man känna personen så väl, det blir personligt. Inte som vanligt när man jobbar på hemtjänstgruppen och åker runt till alla möjliga.


Ikväll tänkte jag kika på hockeyfinalen i j-vm hemma hos bror. Får hålla tummarna för att Mario sätter pucken nu den sista matchen! :) Mallan ringde o ville att mamma skulle skjuta över mig o pappa till dom. Så troligtvis blir det nog inte en sån vit helg. Det luktar öl, det luktar cider, det luktar vin, det luktar irish coffe :) Niiice! Sen får ja väl se vad som händer, om man blir kvar eller hamnar på annan ort :)


Sitter just nu o väntar på att det ska bli min tur i duschen. En varm härlig dusch är efterlängtad efter en dag som denna.


Ah nu lät det som om pappsen var klar.

Duschen nästa

Tjo!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 9 oktober 2008 20:27

Jag tog och bytte blogg, så ni finner mig här istället   http://lenadahlberg.blogg.se/ ...

Av Lena - 3 oktober 2008 13:55

Idag är det fredag, helt klart alla veckors bästa dag. Tog en riktigt sovmorgon och nu har jag diskat, plockat undan lite och gjort mig själv klar för att gå en sväng på stan och få lite saker inhandlat.   Igår spenderade jag kvällen hemma hos min sy...

Av Lena - 30 september 2008 16:11

..efter fredag då, såklart! Idag släpptes ju nya avsnitt av OTG och GG. Great! Ska dock vänta och se dom ikväll då älsklingen också här, mys <3 Dagarna bara rinner iväg nu och snart rycker han in min lilla plutt. Söndagen den 13 skjutsar jag ner h...

Av Lena - 29 september 2008 15:15

Då är det snart dags för att börja knalla iväg till jobbet igen. Känns väldans segt måste jag säga, soffan ser såå härlig ut... Ska försöka åka in en sväng på dollar sen också om jag får tid över på jobbet. Såg att jag varken hade typ hushållspapper,...

Av Lena - 29 september 2008 14:08

Är som sagt ledig idag mellan 12-16. Hitills har jag bara slöat i soffan. Mår lite dåligt då jag kollar runt i min lilla lya, ser förjävligt ut. Ska alldeles strax ta tag i disken, ett måste. Jag får ta resten ikväll när jag kommer hem, damma, torka ...

Ovido - Quiz & Flashcards