Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Lena - 24 oktober 2007 19:32

det här kommer att låta konstigt..men snälla, gör mig sjuk! JAG VILL BLI SJUK NUU!! egentligen äre inte så konstigt med tanke på mina kommande två dagar..gaaaaaah!

Av Lena - 24 oktober 2007 19:15

seg dag på jobbet..o fötterna värker...

hade inte lika jobbiga kunder idag som igår dock :P syrran höll på bli galen igår på både en gubbe och en tant.Snacka om tröga och att vissa försöker sig på allt möjligt o vägrar att ge sig när de vet att de har fel :P


sprang in på carlings o diva efter jobbet och provade några jeans..hittade ett par som jag gillade rejält, men Mia tyckte inte jag skulle köpa dom..men ah, får se i helgen hure blir som :)


näe nu ska ja ta o hoppa ner under filten framför soffan..är så otroligt trött..


tänker på pappa.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards