Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Lena - 19 oktober 2007 11:58

eller ah, är ju lunchtid typ nu men morgon för mig ;) har nyss kommit ut ur duschen..känns så otroligt skönt att vara ledig idag! :) Lite irriterade imorse dock..när Mia väckte mig kl 8 för o fråga vart jag gjort av min svarta tröja..hallå? du får väl leta... :P


Näe nu ska ja ta o klä på mig o så..ska ta en tur ner på stan o se om man hittar nåt att spendera lite pengar på..får en alltid på bättre humör :) Får se om jag tar en sväng örbi drop-in solariumet också..behöver verkligen lite färg på mig! Sen ska ja på Willys o handla lite mat också..får se vad det blir för gott imorrn! =)

Imorrn äre de där på cleo också..ska bli skoj! Alla vi som jobbar på ecco ska samlas här hemma innan :)


Nu ska ja skynda mig lite..hoppas alla får en trevlig dag:)


Av Lena - 19 oktober 2007 00:27

mm..de e bara en känsla som jag har. Att det är nåt jag som jag borde veta men att ingen vill säga det?! nåt mystiskt äre iaf..har märkt det på vissa nu.. =/

aja..äre nåt så kommer det väl fram till slut får ja hoppas! Nu blir det sängen..sovmorgon imorrn, såå skönt!

gnatt

Ovido - Quiz & Flashcards