Alla inlägg den 29 september 2007

Av Lena - 29 september 2007 12:08

Har just diskat o donat lite här i lägenheten. Var tvungen o fixa plats i garderoben så att jag fick in alla mina kläder o slipper ha dom i resväskan på golvet :p Men nu har vi fått in allt. Ska köpa några extra krokar till badrummet sen idag så vi får lite bättre ordning på mina saker där inne också :)

Något som jag redan märkt kommer bli störande att bo med syrran i en etta är att vi har olika musiksmak..höll på bli tokig lite tidigare. men ah, fick bli att jag pluggade in mp3'n i öronen :p

Sitter nu o väntar på att Mia ska ha duschat klart så det blir min tur, ska bli riktigt skönt med en lång varm dusch :)

Tittade nyss ut genom fönstret, och ute på stan vare livat, demonstrationståg. Skyltar som; Varför ska vi lågbelönade betala?

Tindra o Timmy ringde och väckte en imorse, de hade sovit hos mamma o pappa inatt. Åh, jag saknar dom så fruktansvärt mkt redan..jobbigt när man är van att vara uppe i dom varje dag..


Ikväll är det som sagt personalfest hemma hos en som heter Linnea, sen blir det utgång..hoppas det blir skoj!


Näe nu blire duschen, tjo!

Ovido - Quiz & Flashcards